Weg uit dat gekkenhuis, op naar het 'paradijs'! ;) - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van David & Temilja - WaarBenJij.nu Weg uit dat gekkenhuis, op naar het 'paradijs'! ;) - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van David & Temilja - WaarBenJij.nu

Weg uit dat gekkenhuis, op naar het 'paradijs'! ;)

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David & Temilja

05 Maart 2013 | Nepal, Pokhara

Hier even een kort bericht vanuit Nepal, want mijn moeder, zus en Temilja staan te trappelen om te beginnen aan onze achtdaagse trekking/wandeling. Ja, dat lezen jullie goed, mijn moeder en zus zijn hier, zij zijn twee dagen geleden aangekomen en zullen ons twee weken gezelschap houden, super gezellig! Zometeen vertrekken we en gaan we zo'n acht dagen wandelen in het Annapurna gebied (Himalaya's).

Als we terug zijn zullen we jullie verslag uitbrengen van onze bergavonturen. Ook zal ik jullie dan nog verblijden met een aantal leuke, bizarre, onsmakelijke en/of interessante anekdotes uit India. Over de onsuccesvolle en tamelijk irritante verkoopstrategieen van Indiaase verkopers, de manier waarop zogenaamde touts je voor de gek proberen houden en het begrip 'waarheid' wel heel rekbaar weten te maken, de kakofonie van onsmakelijke geluiden die Indiers in de trein, bus en eigenlijk overal weten te produceren, waarom en met name Hoe ik een nieuw paspoort en een nieuw visum aangevraag heb in Delhi, waarom mannen schreeuwend met een lijk de trappen naar de Ganges afrennen en waarom er vreemde naakte met as ingesmeerde mannen de hele dag aan die (voor Hindoes) heilge rivier zitten te blowen.

Genoeg te vertellen dus, maar nu eerst ontbijten en de bergen in!

Ik hoop dat iedereen in goede gezondheid is en dat jullie deze week een beetje van het lentezonnetje kunnen genieten.

Liefs van Temilja en David

• 05 Maart 2013 - 09:24

Ilse:

Heej David en Temilja,

veel plezier met jullie wandeling en ben benieuwd naar jullie nogal bizarre belevenissen
    in India!

Het lentezonnetje is er hier inderdaad eindelijk :-)

Xx Ilse

• 05 Maart 2013 - 09:28

Jojanne:

Leuk jongens!! Geniet er nog even van! wanneer zijn jullie nu precies weer terug? x

• 05 Maart 2013 - 09:45

Jan:

dat belooft veel, 't lijkt wel een cliffhanger. Nu moet ik ruim een week wachten op al die die interessante verhalen. Veel plezier jullie vieren, let goed op je moeder.
    liefs pa

• 05 Maart 2013 - 13:21

Jac:

En toch blijft dat van die naakte mannen meestal het langst hangen...

• 05 Maart 2013 - 13:21

Jac:

En toch blijft dat van die naakte mannen meestal het langst hangen...

• 05 Maart 2013 - 16:35

Floortje:

Wat een avonturen! Klinkt geweldig, ik wil ALLES horen! :) Veel plezier in de bergen!

• 05 Maart 2013 - 16:53

Margo En Jeske:

Hey Jongens!!
    Leuk om weer wat te horen van jullie, aan de Ganges met die wandeltocht!
    liefs ons

• 05 Maart 2013 - 17:48

Anja:

Hallo Temilja, David, Ineke, Anka

Eindelijk in het "paradijs"?? Is dat David, omdat je mammie er nu is??? Lijkt me heerlijk al die vrouwen om je heen...

Het klopt, er is hier een heerlijk lente zonnetje, jammer genoeg kan ik niet mijn bed naar buiten rijden..!

Maar niettemin: erg benieuwd naar jullie India/Nepal belevenissen.
    Heel veel gezelligheid en wandel plezier. Tot over een paar weekjes weer in Nederland...

Dikke knuffel voor allen
    Alle liefs, Anja

• 05 Maart 2013 - 17:56

Cathérine:

Haha David wat een spannende cliffhanger! Ik kijk uit naar jullie volgende verhaaltje! en let op! als jullie terug zijn wil ik alles nog een keer horen MET foto's :) nou, lekker wandelen! en tot over een paar weekjes! XXXXX

• 05 Maart 2013 - 21:53

Tineke En Frits:

Hoi Temilja en David,
    Mooi te lezen dat jullie je door alle mooie, minder mooie en bizarre zaken in India hebben geworsteld. Ja, je beleeft nog eens wat. Nu maar op zoek naar zuurstof in de Himalaya. Stapje voor stapje soms. Heel bijzonder je lichaam op die manier te leren kennen. Veel plezier met z'n allen!
    Tinie en Frits

• 05 Maart 2013 - 23:59

Kirsten:

Kan niet wachten op die anekdotes! Geniet van de laatste weken en kom dan maar weer vlug terug, genoeg te vertellen zo te horen! Kus en kroel Kirsten

• 07 Maart 2013 - 08:07

Astrid:

Klinkt geweldig daaf! Wat super dat Ineke en Anke er zijn, heerlijk! Lekker genieten met zn 4-en. Benieuwd naar je verhalen! X

• 10 Maart 2013 - 14:16

Ellen En Jos:

Hoi Reizigers

Ja dat zijn wel ervaringen in India.We hopen ze een keer te horen.Nu maar lekker genieten van de mooie natuur in Nepal.
    Geniet nog even en wandel ze,want het gaat nu snel.
    Veel plezier met elkaar.
    Liefs en groetjes van Ellen,Jos,Joël en Jelle

• 12 Maart 2013 - 13:19

Gerda:

Mooie verhalen; nu dan nog de bergen in! Laatste weken alweer, geniet nog even! Tot snel!
    Liefs, Gerda